کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317932 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل،بر روی پورت اندروید ۴٫۱ چیپ های Atom کار می کند

چیپ های Atom

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران ، کمپانی سازنده پردازنده؛ اینتل، در بیانیه ای اعلام کرده که در حال کار بر روی پورت های اندروید ۴٫۱ موسوم به Jelly Bean برای استفاده در پردازنده های Atom خود است.

اینتل هیچ بازه زمانی مشخصی را برای عرضه این بروزرسانی در دسترس خبرگزاری ها قرار نداده است محصولات اینتل در حال حاضر همگی مبتنی بر اندروید ۲٫۳ هستند.

در بیانیه اینتل آمده که این شرکت در حال همکاری نزدیک با گوگل است تا نسخه آپدیت جدیدترین سیستم عامل اندروید که شامل Jelly bean نیز می شود را برای پردازنده های کم قدرت Atom خود ارائه دهد.

این پروژه بخشی از تلاش اینتل است تا در بازار پردازنده های کوچک که در محصولات بیسیم به کار گرفته می شوند از رقیب سرسخت خود ARM عقب نماند.

اینتل در حال کار بر روی تراشه های خود است تا آنها را برای اجرای سیستم عامل های جدید اندروید بهینه سازی کند و به احتمال فراوان اولین نتایج این تلاش ها که از ابتدای امسال آغاز شده به زودی نمایان خواهد شد.

اینتل معتقد است که پردازنده های تک هسته ای ساخت این شرکت بسیار بهتر از نمونه های مشابه قابلیت اجرای سیستم عامل اندروید را دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10328 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/10 تعداد مشاهده: 2711
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر